Първоначално публикувано от Zlobich
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Маншон каре
Collapse
X
-
Fiat Bravo II 1.4 16v
-
Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщениеКолега слагах такива на моята, дупки имат всички. Сега да ти кажа че като влиза маншона там където си посочил, че искаш да сложиш свинска опашка е толкова плътно, че едвам ще го вкараш, даже се чудих дали да слагам изобщо скоба накрая, така че не се плаши няма да ти излезе греста, защото както когелите ти написаха назад, греста остава назад и не преминава, защото е много плътно. Това отпред на последния пръстен е най-вероятно е да не се получава вакуум. Слагай и карай.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщениеВиждам,че си сменял много ли време отнема процедурата и много разглобяване ли пада ? Питам понеже като отида в сервиза да знам какво ме очаква,че италианския мангал може си ме лъже както си иска !
Comment
-
Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщениеВиждам,че си сменял много ли време отнема процедурата и много разглобяване ли пада ? Питам понеже като отида в сервиза да знам какво ме очаква,че италианския мангал може си ме лъже както си иска !Fiat Bravo II 1.4 16v
Comment
-
Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщениеЕми колега не отнема много време. За разглобяването е относително, зависи дали е свалял преди подобни, но иначе не е нищо особено като цяло. Сваляш полуоската (някой бутат носача и я вадят, а други целия шенкел махат с макферсона). Маха се маншона на външното каре, после зегерката на външното каре, от там след това може и маншона за вътрешното каре да вкараш, след като разглобиш 1 тежести преди това, поне аз така успях да го напрая, въпреки че бая се измъчих, защото забравих да му мазна грес да се движи по-добре. Общо взето почти всяка 1 кола има подобна процедура.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщениеПредполагам знае как става ! За сега сложих свинска опашка...вижда се греста на дупчицата.Fiat Bravo II 1.4 16v
Comment
-
Alfa Mito 1.4
156 2.0 155 ex
156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex
Comment
-
Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщениеМалко по темата! Вчера се наложи принудителна смяна на маншона след "взимането" на един сезал.:
Стария маншон, който е оригинален,също има тази дупчица. Нямаше излязла никаква грес от там за толкова години. Новия на Феби също има тази дупчица.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеТези са гумени, нали?Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+
Comment
-
Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщениеПо скоро са каучукови,все едно да кажем,че един презерватив е "гумен"
Comment
-
Не бяха ли неопренови водолазните костюми? А тези маншони, май бяха силиконови, дето се разтягат и се монтират с едни конуси...Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553
Comment
-
Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщениеНе бяха ли неопренови водолазните костюми? А тези маншони, май бяха силиконови, дето се разтягат и се монтират с едни конуси...
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеТя гумата е каучук. Аз слагам неопренови, май така се водехаAlfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+
Comment
Comment