Известие

Collapse
No announcement yet.

Маншон каре

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
    С едни секачки или "конски"клещи май така им казваха,можеш лесно да стегнеш скобата.
    С конските клещи понякога се вижда голям зор, понеже някой скоби както са на 156 за филтърната кутия и маркучите нагоре стърчи кофти зъбчето и не може да я захванеш. Разбира се не е невъзможно, но е за предпочитане да си ги направиш с клещи пригодени за това, а те са почти без пари, като с тях е фасулско.
    Fiat Bravo II 1.4 16v

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщение
      Колега слагах такива на моята, дупки имат всички. Сега да ти кажа че като влиза маншона там където си посочил, че искаш да сложиш свинска опашка е толкова плътно, че едвам ще го вкараш, даже се чудих дали да слагам изобщо скоба накрая, така че не се плаши няма да ти излезе греста, защото както когелите ти написаха назад, греста остава назад и не преминава, защото е много плътно. Това отпред на последния пръстен е най-вероятно е да не се получава вакуум. Слагай и карай.
      Виждам,че си сменял много ли време отнема процедурата и много разглобяване ли пада ? Питам понеже като отида в сервиза да знам какво ме очаква,че италианския мангал може си ме лъже както си иска !
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
      sigpic

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
        Виждам,че си сменял много ли време отнема процедурата и много разглобяване ли пада ? Питам понеже като отида в сервиза да знам какво ме очаква,че италианския мангал може си ме лъже както си иска !
        Около час, но зависи колко ще се чеше Маисторът

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
          Виждам,че си сменял много ли време отнема процедурата и много разглобяване ли пада ? Питам понеже като отида в сервиза да знам какво ме очаква,че италианския мангал може си ме лъже както си иска !
          Еми колега не отнема много време. За разглобяването е относително, зависи дали е свалял преди подобни, но иначе не е нищо особено като цяло. Сваляш полуоската (някой бутат носача и я вадят, а други целия шенкел махат с макферсона). Маха се маншона на външното каре, после зегерката на външното каре, от там след това може и маншона за вътрешното каре да вкараш, след като разглобиш 1 тежести преди това, поне аз така успях да го напрая, въпреки че бая се измъчих, защото забравих да му мазна грес да се движи по-добре. Общо взето почти всяка 1 кола има подобна процедура.
          Fiat Bravo II 1.4 16v

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщение
            Еми колега не отнема много време. За разглобяването е относително, зависи дали е свалял преди подобни, но иначе не е нищо особено като цяло. Сваляш полуоската (някой бутат носача и я вадят, а други целия шенкел махат с макферсона). Маха се маншона на външното каре, после зегерката на външното каре, от там след това може и маншона за вътрешното каре да вкараш, след като разглобиш 1 тежести преди това, поне аз така успях да го напрая, въпреки че бая се измъчих, защото забравих да му мазна грес да се движи по-добре. Общо взето почти всяка 1 кола има подобна процедура.
            Предполагам знае как става ! За сега сложих свинска опашка...вижда се греста на дупчицата.
            Attached Files
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
            sigpic

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
              Предполагам знае как става ! За сега сложих свинска опашка...вижда се греста на дупчицата.
              Става и така колега, но според мен, може да ти е препълнен с грес, затова да излиза и може да не слагаш нищо, но за да си по-спокоен става и със скоба/свинска.
              Fiat Bravo II 1.4 16v

              Comment


              • #37
                Малко по темата! Вчера се наложи принудителна смяна на маншона след "взимането" на един сезал.:
                Стария маншон, който е оригинален,също има тази дупчица. Нямаше излязла никаква грес от там за толкова години. Новия на Феби също има тази дупчица.
                Attached Files
                Alfa Mito 1.4
                156 2.0 155 ex
                156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
                  Малко по темата! Вчера се наложи принудителна смяна на маншона след "взимането" на един сезал.:
                  Стария маншон, който е оригинален,също има тази дупчица. Нямаше излязла никаква грес от там за толкова години. Новия на Феби също има тази дупчица.
                  Тези са гумени, нали?

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    Тези са гумени, нали?
                    По скоро са каучукови,все едно да кажем,че един презерватив е "гумен"
                    Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщение
                      По скоро са каучукови,все едно да кажем,че един презерватив е "гумен"
                      Тя гумата е каучук. Аз слагам неопренови, май така се водеха

                      Comment


                      • #41
                        Не бяха ли неопренови водолазните костюми? А тези маншони, май бяха силиконови, дето се разтягат и се монтират с едни конуси...
                        Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                        Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                        Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
                          Не бяха ли неопренови водолазните костюми? А тези маншони, май бяха силиконови, дето се разтягат и се монтират с едни конуси...
                          Нещо такова, ма май не са силикон

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                            Тя гумата е каучук. Аз слагам неопренови, май така се водеха
                            Не думай! А отзад на молива си какво имаш,гума или каучук?
                            Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                            Comment

                            Working...
                            X